KİTAPLARIM VE HİKAYELERİM (1/H ve 2/D SINIFLARI)
Kitaplarım ve Hikayelerim isimli 8 hafta sürecek e-twinning projesinde iki hafta neler yaptık?
Roko isimli kitabı okuduk.
Hikayede karakter ne demektir onu belirttik.
Öğrenciler kendi okudukları hikaye kitaplarının karakterini chatterpix ile tanıttılar.
Öğrencilerin kendi yazacakları hikayenin ana karakterini kilden tasarladılar ve boyadılar.
Diğer okullardaki proje ortakları ile ortak yazılacak hikayenin ana karakterini her sınıf bir parçasını çizip diğer sınıfa yollayarak kaldıkları yerden devam ederek ortak karakteri oluşturduk.
Ektiğim Tohumdan Dinozor Çıktı isimli kitabı okuduk.
Hikayede olay ne demektir onu belirttik.
Öğrenciler kendi okudukları hikaye kitaplarının olaylarını anlattılar.
Öğrenciler kendi yazacakları hikayenin olayını belirlediler.
Geri dönüşümün yeşil hali olan plastik şişelerden kendini sulayan saksı oluşturup boyadılar. Sonrada saksıya karışık tohum ektiler. Heyecanla neler çıkacağını bekliyorlar.
Diğer okullardaki proje ortakları ile ortak yazılacak hikayenin olayını belirlemek için ankete katıldılar. Sonuçta en çok oyu alan hikaye olayı seçildi.
Ufak adımlarla bir hikaye yazma yolculuğu yapıyoruz. Bakalım yeni yetişen yazarlarımız ne hikayeler belirlemisler, neler yazacaklar, ortaya nasıl hikayeler çıkacak. Siz de bizi takip ederek yolculuğumuza ortak olabilirsiniz.
Bu güzel çalışmalardan dolayı
1/H Sınıf Öğretmeni İlknur Mutlu ÖZGÜN
2/D Sınıf Öğretmeni Ümmühan İNAN ve öğrencilerine teşekkür ederiz.
Tarık Çevikel İlkokulu Müdürlüğü
Bir öğrenciye bir günlük ders verebilirsiniz; ama eğer merak yaratarak ona öğrenmeyi öğretebilirseniz, yaşadığı sürece öğrenme sürecine devam edecektir.